כשמשרד החוץ בשיתוף עם המרכז למנהיגות צעירה פנו אלינו בבקשה לעלות בקמפיין לכבוד יום כדור הארץ, הבריף היה ״בואו נעשה משהו שנוגע במחזור״, אבל אנחנו, שלא ממחזרים קריאייטיב אלא מאמינים בליצור מחדש דברים גם אם זה מתוך הקיים, חשבנו שיהיה יותר נכון להציע להמיר את זה ל״שימוש מחדש״, וככה במקום לייצר עוד קמפיין גנרי של ״הנה צנצנת שימורים בואו נהפוך אותה לעציץ״ – לקחנו את המונח Re-use והכנסו בו את הסטייל שלנו, ככה נולד קמפיין RE:STYLE.
הפעלנו את המשפיענים הגדולים בארץ שיניעו אתגר בו הם לוקחים בגד ישן ובעזרת כמה שינויים הופכים אותו לפריט מלא סטייל בארון תחת ההאשתג Restyle, ותוך מספר ימים כמו אש בשדה קוצים האתגר הפך לויראלי כל כך, עם יותר מ-80,000 חשיפות להאשתג, באנר רשמי של טיקטוק ישראל שהחליטו להפוך את זה לאתגר רשמי של הרשת ואפילו סיקורים בטלויזיה והצגה של הקמפיין במעמד שר החוץ יחד עם המשפיענים.
זו דוגמה מעולה לקמפיין חוצה פלטפורמות, מרגש וייחודי שגם נותן ערך אמיתי, כל סרטון של גולש שהעלה את השימוש מחדש שלו בבגד, גרם לנו להרגיש שעשינו פה תרומה אדירה.
ידעתם שמדי יום כ-2 טון של בגדים נזרקים לפח? אם חסכנו טון אחד השנה, אנחנו את שלנו עשינו.
קריאייטיב: מושיקו ויצמן
מיתוג ועריכת וידאו: יונתן שמחיוב
משפיענים משתתפים: אורי נוביק, עידן מטלון, נבו עמרני, רומי אברג׳יל, נועה גפן